mandag 7. oktober 2013

Officepakke fremgang




Min oversikt eller arbeidsmetode var ikke noe spesielt egentlig, ettersom jeg begynte å jobbe på søndag 06.10.2013, men andre ord dagen før innleveringen. Antar vel at planleggingen var litt dårlig, ettersom at jobben burde ha blitt gjort flere dager før, men føler at jeg jobber best under press.

Søndag 06.10.2013

Kl. 09:30
Våknet halv 10 fordi at planen var å jobbe hele dagen, men det gikk ikke som planlagt, ettersom jeg startet med gamereview, noe som var dumt ettersom den tiden blei brukt til å spille. Jeg ente opp med å spille til klokken var 12 ca. Så gjorde jeg litt engelsk, og når klokken var 3 så blei det bestemt at noe måtte skje, men ettersom det var så mye å gjøre så slo latskapen inn og viljestyrken forsvant.
Resten av dagen vart det små jobbing mens jeg spilte, det var ikke mye som var gjort egentlig, antar vel at latskapen slo inn, igjen! Men det løste seg på kvelden når jeg endelig innså hvor mye som måtte gjøres. Når klokken var 10 Ca. så startet jeg med Officepakken, fikk ikke gjort mye, men det var ihvertfall litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar