mandag 7. oktober 2013

ENDELIG FERDIG MED GAMEREVIEW

Jaaaa! nå er jeg endelig ferdig med gamereview, det tok meg hele dagen, men nå er det gjort!
Det har vært en lang og intenst fight med klokken, men nå har jeg gjort det! Videon blir lastet opp på youtube nå, så derfor vil ikke videon være oppe helt enda, men skal legge ifra meg en link til youtube kanalen her:  Min er den nye, og sondre er den gamle.
under prosessen av videon så sleit jeg veldig med åssen konstruksjonen skulle være, ettersom det finnes så mye å ha med, men man ville ikke ha med alt heller! Så mye av tiden var brukt på å tenke.

Ideen min for gamereview var å gjøre det litt morsomt, ettersom det blir kjedelig i lengden av å høre på masse fakta og tullball uten at noe interessant skjer! Derfor bygde jeg min gamereview av ren humor, og litt fakta.

Effekter jeg tok bruk av var:

- zoom
- lyd
- overganger
- slowmotion
- bilder
- og annet smått
- lys kontrast

Bygd opp
Oppbyggingen av videon var å starte med en humoristisk intro, der jeg presenterer meg selv, så gå over til litt mer seriøst fakta. Ifra der så prøvde jeg å vise gode sider med spillet, og hvorfor så mange liker det, og en liten sang som skulle fremheve poenget mitt. Så til å dra det videre viste jeg litt "PvP" action der jeg spiller "Arena" og "Battleground", så nevne litt om de positive sidene og de negative sidene med spillet. For avslutning så avslutter jeg med terningkast der jeg gir "5" og min mening om spillet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar