fredag 1. november 2013

Praksis Fredag 2.

Oversikt


08:00-11:30


Planen for i dag er å være med Erling, men ettersom Jan trenger min assistanse mer så skal jeg være med han. Vi har tenkt å reise ned til Ringerike Videregående skole og fikse noen prosjektorer, noe jeg er glad for ettersom jeg ikke treffer så mange av mine venner oppe her. Men vi skal ikke reise ned enda, det gjør vi litt ut over dagen, for øyeblikket så skal vi være i verkstedet og jobbe med annet småtteri.


Når klokken nærmet seg 11 så dro vi ned til Ringerike Videregående for å fikse prosjektorene og justere lydinnstillingene for å fjerne støy og piping, men også for å gjøre lyden klarere.
Når vi kom fram så måtte vi lete igjennom hele bygget for å finne gardintrapp, noe de ikke hadde så vi måtte låne ifra noen snekkere som var der, og når trappen var i boks så begynte arbeidet. Det var hele 10 rom vi gikk igjennom og testet og justerte, dette kan jeg ikke si var så morsomt også var det veldig kleint ettersom det var så mange jenter i klasserommene. Men alt i alt så gikk det greit også fikk jeg treffe på Sveinung og Alex så jeg er fornøyd. 

11:30-12:00

Lunsj!
Dagens rett; salat, reke og masse annet tilbehør.

12:00-13:30

Etter at vi hadde spist lunsj så dro vi til Jevnaker for å levere 2 skrivere hos en kunde, ettersom det var så mye trafikk så kjørte vi omveien som jeg antar gikk fortere, men er ikke sikker. Etter at vi hadde levert så var det egentlig bare å reise, fordi skriverne vi leverte skal ikke settes opp før Mandag.
Når vi kom fram til Office så fikk jeg tilbudt om å slutte Kl. 2 isteden for 4, noe jeg er veldig glad for ettersom jeg jobbet til kl 7 forrige gang. 
Det har vært en bra dag, enda om det har vært litt stille på kontoret, men slik må man bare regne med.

Kompetansemål:
  • planlegge, gjennomføre, dokumentere og vurdere systemdrift med utgangspunkt i eksisterende leveranseavtaler og gjeldende regelverk for helse, miljø og sikkerhet
  • planlegge, gjennomføre og dokumentere systemovervåking etter avtalte sikkerhetskrav og avtalt tjenestetilgjengelighet
  • Vedlikehold av maskinvarer, og printer.
  • planlegge og gjennomføre oppsett av en arbeidsplass i henhold til brukerens og virksomhetens kravspesifikasjon og gjeldende regelverk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar