fredag 21. februar 2014

Praksis Fredag 14.

Syk...
Skulle ønske at jeg kunne ha skrevet mer her, men det er ikke aktuelt ettersom at jeg har vært syk i hele dag. Men det jeg kan skrive er hva jeg har brukt dagen min på!

Når man blir syk, så er det viktig å informere de på jobben, og spesielt sjefen din at du er syk, og ikke kan komme på jobb. Noe jeg selvfølgelig gjorde! Det man også kan gjøre er å være høflig når man snakker med sjefen, pluss ønske dem en god vinterferie!

Ettersom jeg ikke kunne dra på jobb, så måtte noe bli gjort! derfor gikk dagen på å gjøre lekser, og selvfølgelig fullføre HP procurve manager.

Hvilke lekser?
De leksene som har vært gjort idag er;
- HP procurve manager, hvor vi da skulle laste ned PCM, og lage en video over hva vi har lært oss, også vise at vi forstår hva det er for noe.

- Engelsk skriftlig oppgave om "Shawshank redemption", som da er en film som vi har sett, som vi senere skulle skrive litt om.

- Virksomhetstøtte. Leksen til læreren vår som vi har i virksomhetstøtte, og hva leksen går ut på er å jobbe med kostnader i et bedrift, slik at vi får et bedre oversikt over hvor alle pengene egentlig går i et bedrift.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar