mandag 9. september 2013

Underviser HO

God dag, nå sitter jeg og underviser helse og oppvekst.
Jeg driver akkurat nå å lærer to jenter åssen man blogger, hu ene er kjempe flink men vi har en som ikke vet hva hu skal skrive.
Dette er da andre dagen jeg/vi underviser dem innom pc og kommunikasjon, det har vært koselig og meget artig.
første dagen vi underviste dem så gikk vi igjennom det grunnlegende, altså:
Msconfig, backup, skydrive, CD-ord, I-Finger og masse annet små ting.

09.09.2013
Idag så skal jeg undervise dem innom
kommunikasjon og dokument, altså blogg og Word.
 
først skal vi gå igjennom grunnleggende
 lære innom blogger, åssen man setter opp en fin side også litt om innlegg.
Senere så skal jeg lære dem litt om Word, åssen man bruker
 den profesjonelt og åssen man lager diplom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar